Σάββατο 1 Ιανουαρίου 2011

ΓΙΑΤΙ ΟΔΗΓΩ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΧΩΡΙΣ... ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Διανύουμε την "Παγκόσμια Εβδομάδα Χωρίς Αυτοκίνητο" και σήμερα μας είπαν πως είναι η "Παγκόσμια Ημερα Χωρίς Αυτοκίνητο". Φορείς της πόλης ετοιμάζονται για 'μεγαλοπρεπείς' εκδηλώσεις από τις 6.00 το απόγευμα μέχρι τις 10.00 το βράδυ και για λοιπές φανφάρες για την αποτροπή της χρήσης ΙΧ. Ως ανάποδος και ανορθόδοξος ταλαιπωρημένος 'μη κάτοικος κέντρου', αποφάσισα να αντισταθώ βλέποντάς την αλλιώς. ΝΑΙ, ΘΑ ΤΟ ΚΑΤΕΒΑΣΩ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ! Δείτε γιατί...

(Γράφει ο Μεθεξής)

1. Όλες οι δημόσιες υπηρεσίες είναι μαζεμένες στο κέντρο. Τουλάχιστον τρεις φορές την εβδομάδα που πρέπει να προσκομίσω την 'αλληλογραφία' μου, τρώω περίπου μία ώρα κάνοντας κύκλους σαν ηλίθιος για να βρω να παρκάρω (...παράνομα).

2. Τα parking είναι πολύ λίγα και πανάκριβα. Αν μετά τους κύκλους ταλαιπωρίας, δεν βρω πεζοδρόμιο για να 'καβαλήσω', πληρώνω ως ...νομοταγής 6 ευρώ για μία ώρα σε κάποιο ιδιωτικό, ύστερα από παρακάλια στον αλβανό πορτιέρη για να με βάλει μέσα. Αν θελήσω ταχεία και υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση, σε κάποια πλατεία, θα πρέπει να πληρώσω πολύ περισσότερα.

3. Ο κάθε 'έξυπνος' μαγαζάτορας, οι σύλλογοι, τα δήθεν σωματεία και όσοι μεγαλοσχήμονες έχουν 'γνωστό' και 'μέσον', παίρνουν κι από μία 'καθ' όλα νόμιμη' θέση στάθμευσης στο δημόσιο χώρο κλέβοντάς τον από τους άλλους. Οι υπόλοιποι, μη μόνιμοι κάτοικοι του κέντρου, ρίχνονται "στο πηγάδι...".

4. Οι λεωφορειακές γραμμές δεν με βολεύουν, γιατί θα πρέπει να αλλάξω δύο φορές λεωφορείο και να σπαταλήσω περίπου 1,5 ώρα πάνε (και 1,5 ώρα έλα) για τον πολυπόθητο προορισμό μου σα σαρδέλα μαζί με μυρωδάτους αλλοδαπούς. Και στο κάτω κάτω της γραφής, για να μην έχει κίνηση, ας πάρει η ευρεία μάζα και οι άλλοι το λεωφορείο.

5. Είναι διαπιστωμένο πως 'είμαι πάρα πολύ γάιδαρος και ...παρκάρω όπου γουστάρω', οπότε είναι ευκαιρία να το αποδείξω για άλλη μία φορά. Ελπίζω να μου το ξανακολλήσουν σήμερα το ειδικό αυτοκόλλητο ως εύσημο, μου αρέσει πολύ το σχεδιάκι και τα χρώματάκια του .

6. Αποφάσισα πως, ειδικά σήμερα, θέλω να συμβάλω με τα 'καταλυτικά' καυσαέριά μου στην αύξηση των επιπέδων νανοσωματιδίων του μικρού μου χωρίου.

7. Θέλω να δημιουργήσω κι άλλη κυκλοφοριακή συμφόρηση, έστω και με την εκδίκηση της παρουσίας των λιγοστών τετραγωνικών του αυτοκινήτου μου, καθώς ο μαζοχισμός μου δεν έχει όρια...

Μετά τιμής,
Μεθεξής

Ετικέτες ,

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα