Τρίτη 10 Μαΐου 2011

ΣΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΧΕΡΙΑ το τρόπαιο του 10ου ΡΑΛΙ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ

Ελληνικό «χρώμα» είχε η πρώτη θέση του 10ου ιστορικού Ράλι Ακρόπολις. Οι Κωνσταντίνος Πίτσος-Στέλιος Καραπαπάζης με την εργοστασιακή Toyota Celica 2000GT Rally εκμεταλλεύθηκαν την εγκατάλειψη των Ματς Μίρσελ-Έσκο Γιούντιλα, (οι οποίοι είχαν αρχικά την πρωτοπορία στον αγώνα), από πρόβλημα στο κιβώτιο της Porsche 911 και...

βρέθηκαν στην πρώτη θέση, αφού αντιστάθηκαν στην επίθεση των Μάρκο Μπιανκίνι-Εμανουέλε Μπαλντατσίνι, που κατετάγησαν δεύτερη με την Lancia 037.

Την πρώτη τριάδα του χωμάτινου αγώνα συμπλήρωσαν οι Φρακ Κάνινγκχαμ-Ρος Φορντ με Ford Escort RS 1800, ενώ οι Πάολο Παζούτι-Τζιούλιο Μπιζόλ και Πιεράντζελο Ρόσι-Λούκα Μπελτράμε, αμφότεροι με Porsche 911, βρέθηκαν στην τέταρτη και πέμπτη θέση, αντίστοιχα.

Οι Χρήστος Οικονόμου-Αντώνης Γαρυφάλλης με Ford Escort RS 2000 τερμάτισαν στην έκτη θέση, αφήνοντας πίσω τους τους Στέλιο Γιαμαλάκη-Νίκο Σάμιο, οι οποίοι «έτρεχαν» με Talbot Sunbeam Lotus, ενώ όγδοοι στην γενική -και τέταρτοι Έλληνες- αναδείχθηκαν οι Χρήστος Πλατής-‘ELNAK JR’ με Toyota Starlet.

Στην κατηγορία Regularity, ύστερα από την τριήμερη προσπάθεια των πληρωμάτων σε μια διαδρομή σχεδόν χιλίων χιλιομέτρων και 43 δοκιμασιών ακριβείας, οι Απόστολος Παπανίκος-Αριστοτέλης Γεωργίου (Triumph GT6+) κατέκτησαν την πρώτη θέση, με τους λιγότερους βαθμούς ποινής.

Την πρώτη τριάδα συμπλήρωσαν οι Γιάννης Κατσαούνης-Μαθιός Μανσόλας (Porsche 911) και Γιάννης Καρούμπας-Βάλα Μάρκου (Fiat 124 Sport Spider).

www.psema.gr - Πηγή:

Ετικέτες ,

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα