NEO "κατσαριδάκι" ΑΓΑΠΗ µου!
Ο νέος Σκαραβαίος ποντάρει στο συναρπαστικό ντιζάιν του και στην αξιοπιστία των µηχανικών µερών του Golf . Η VW έκανε την έκπληξη στην Εκθεση της Σαγκάης όπου παρουσίασε τονέοBeetle, το οποίο παραπέµπει σχεδιαστικά στον διάσηµο πρόγονό του. Ετσι συνεχίζεται απρόσκοπτα η ιστορία ενός cult µοντέλου που έχει πρωταγωνιστήσει σε ταινίες όπως «Χέρµπι το κατσαριδάκι» και λατρεύτηκε όσο ίσως κανένα άλλο.
Το νέο Beetle αναµένεται να κυκλοφορήσει το φθινόπωρο µε τιµές εκκίνησης στο εξωτερικό γύρω στις 17.000 ευρώ, ενώ ο σχεδιασµός του θυµίζει περισσότερο εκείνον του µοντέλου πρώτου γενιάς παρά τον απερχόµενο Σκαραβαίο.
Ο θόλος της οροφής δεν είναι πλέον τόσο έντονος, το καπό του κινητήρα έγινε σαφώς πιο µακρύ και το µπροστινό παρµπρίζ σχεδιάστηκε πιο κάθετο. Ανασχεδιάστηκε επίσης ριζικά το πίσω µέρος του αµαξώµατος, ώστε να µην διακρίνεται εύκολα µε το µάτι η αύξηση του µήκους του κατά 15 ολόκληρα εκατοστά, µε αποτέλεσµα να αγγίζει τα 4,28 µ. Η συνολική εικόνα του αυτοκινήτου δείχνει πολύ πιο σπορτίβ, αναβαθµίστηκε η άνεση των επιβατών χάρη στα επιπλέον οκτώ εκατοστά πλάτους και παρέµειναν τα φουσκωτά φτερά, τα φαρδιά πλευρικά κατώφλια και τα κλασικά φωτιστικά σώµατα της µάσκας σε σχήµα γουρλωµένων µατιών.
Το αυτοκίνητο που παρουσιάστηκε στην Κίνα δείχνει πιο στιβαρό, διαθέτει αξιοπρεπή χώρο αποσκευών µε 310 λίτρα όγκο (1/3 µεγαλύτερο από του προκατόχου του), το ντιζάιν του κόκπιτ παραπέµπεισε Golf και Polo και οι επενδύσεις ξεχωρίζουν µε τους τολµηρούς χρωµατικούς συνδυασµούς τους. Αξιόλογη κρίνεται και η αρχική γκάµα των κινητήρων, η οποία απαρτίζεται από τρεις βενζίνης µε 105, 160και 200 ίππους ισχύ και από δύο πετρελαιοκινητήρες 105 και 140 ίππων. Ολοι διακρίνονται για τις επιδόσεις τους και τη χαµηλή κατανάλωση καυσίµου, για να αποδειχθεί ότι ακόµη και ένα κατσαριδάκι µπορεί – και πρέπει – να προσαρµόζεται στα δεδοµένα της εποχής του!
Ο θόλος της οροφής δεν είναι πλέον τόσο έντονος, το καπό του κινητήρα έγινε σαφώς πιο µακρύ και το µπροστινό παρµπρίζ σχεδιάστηκε πιο κάθετο. Ανασχεδιάστηκε επίσης ριζικά το πίσω µέρος του αµαξώµατος, ώστε να µην διακρίνεται εύκολα µε το µάτι η αύξηση του µήκους του κατά 15 ολόκληρα εκατοστά, µε αποτέλεσµα να αγγίζει τα 4,28 µ. Η συνολική εικόνα του αυτοκινήτου δείχνει πολύ πιο σπορτίβ, αναβαθµίστηκε η άνεση των επιβατών χάρη στα επιπλέον οκτώ εκατοστά πλάτους και παρέµειναν τα φουσκωτά φτερά, τα φαρδιά πλευρικά κατώφλια και τα κλασικά φωτιστικά σώµατα της µάσκας σε σχήµα γουρλωµένων µατιών.
Το αυτοκίνητο που παρουσιάστηκε στην Κίνα δείχνει πιο στιβαρό, διαθέτει αξιοπρεπή χώρο αποσκευών µε 310 λίτρα όγκο (1/3 µεγαλύτερο από του προκατόχου του), το ντιζάιν του κόκπιτ παραπέµπεισε Golf και Polo και οι επενδύσεις ξεχωρίζουν µε τους τολµηρούς χρωµατικούς συνδυασµούς τους. Αξιόλογη κρίνεται και η αρχική γκάµα των κινητήρων, η οποία απαρτίζεται από τρεις βενζίνης µε 105, 160και 200 ίππους ισχύ και από δύο πετρελαιοκινητήρες 105 και 140 ίππων. Ολοι διακρίνονται για τις επιδόσεις τους και τη χαµηλή κατανάλωση καυσίµου, για να αποδειχθεί ότι ακόµη και ένα κατσαριδάκι µπορεί – και πρέπει – να προσαρµόζεται στα δεδοµένα της εποχής του!
Ετικέτες ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, ΣΚΑΡΑΒΑΙΟΣ, VW
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]
<< Αρχική σελίδα