Τρίτη 18 Ιανουαρίου 2011

PORSHE 918 RSR 2011: ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΗΡΙΑ ΣΤΟ ΝΤΙΤΡΟΪΤ (VIDEO)

Την κίνηση στους πίσω τροχούς της νέας Porshe 918 RSR 2011, την οποία αποκάλυψε η γερμανική εταιρία στην Έκθεση του Ντιτρόιτ, παρέχει ένας V8 κινητήρας, η χωρητικότητα του οποίου δεν έχει ακόμα ανακοινωθεί, αν και μάλλον θα είναι το γνωστό κινητήριο σύνολο της Spyder, ο οποίος είναι τοποθετημένος στο κέντρο του αμαξώματος και αποδίδει 563 ίππους στις 10.300 σ.α.λ.!
Το 8κύλινδρο αυτό διαμάντι...
Δείτε το βίντεο


δεν είναι η μοναδική κινητήρια μονάδα της 918 RSR, καθώς στον μπροστινό άξονά της συναντάμε δύο ηλεκτροκινητήρες, οι οποίοι προσθέτουν επιπλέον 204 (2x102) ίππους. Όπερ σημαίνει, 767 στο σύνολο ίππους!

Η παροχή των «ηλεκτρικών» ίππων της RSR γίνεται χειροκίνητα, κατ’ επιλογήν του οδηγού-πιλότου της δηλαδή, με το πάτημα του σχετικού διακόπτη και για χρόνο της τάξης των 8 δλ.
Η γεννήτρια της νέας 918 RSR είναι η ίδια ένας ηλεκτροκινητήρας, του οποίου το στροφείο περιστρέφεται με ταχύτητα έως 36.000 σ.α.λ. και αποθηκεύει ενέργεια μηχανικά, ως ενέργεια περιστροφής.
Η γεννήτρια φορτίζεται καθώς ο οδηγός πατάει το πεντάλ του φρένου, ενώ οι δύο ηλεκτροκινητήρες αρχίζουν να λειτουργούν αντίστροφα, στον μπροστινό άξονα δηλαδή, παίζοντας οι ίδιοι το ρόλο της γεννήτριας.
Στη συνέχεια, όποτε χρειάζεται, δηλαδή κατά την επιτάχυνση στην έξοδο μιας στροφής ή κατά το προσπέρασμα, ο οδηγός μπορεί να αξιοποιεί πρόσθετη ενέργεια από την ήδη φορτισμένη γεννήτρια, ενώ ο σφόνδυλος επιβραδύνεται ηλεκτρομαγνητικά όταν λειτουργεί η γεννήτρια, και έτσι από την κινητική του ενέργεια παρέχει έως και 204 ίππους στους δύο μπροστινούς ηλεκτροκινητήρες.
Έτσι, η ενέργεια, η οποία έως τώρα μετατρεπόταν σε θερμότητα με κάθε πάτημα των φρένων μένοντας αναξιοποίητη, μετατρέπεται με τον τρόπο αυτό, και μάλιστα με πολύ αποδοτικό τρόπο, σε πρόσθετη ισχύ κίνησης.
Ανάλογα με τις συνθήκες του αγώνα, η υβριδική κίνηση στην περίπτωση αυτήν χρησιμοποιείται όχι μόνο για πρόσθετη ισχύ, αλλά και για να εξοικονομείται καύσιμο.


www.psema.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα